Nie ma większego komfortu, ponad ten domowy.

Obserwujemy ogromne zmiany w naszej codzienności. Każdy z nas, mniej czy bardziej został zmuszony do zmiany przyzwyczajeń. Każda dziedzina życia, każde najmniejsze ogniwo gospodarki przeszło pewnego rodzaju metamorfozę.

ttps://www.facebook.com/ncauchan

Dzisiaj odwiedzamy Salon Canal+ Auchan Mikołów, dodajmy, że jest to wiodący w rankingach w Polsce punkt obsługi klienta w zakresie usług telewizji satelitarnej. To zobowiązuje. Stawiamy pytanie, czy Covid zmienił procedury obsługi? Okazuje się, że załoga salonu zgodnie stwierdza, że przeobrażenia, jakie zaszły, okazały się być korzystne nie tylko dla konsultantów, ale co cenniejsze, dla klientów Canal+.

Z ciekawością rozpoczynamy wywiad. Zaznaczyć należy, że rozmawiamy z profesjonalną obsługą. Padają cyfry, procenty, pokazują ofertę, ulotki dla klientów. Z tego wszystkiego wynika, że można tu przyjść z każdą sprawą, każdym zapytaniem, wątpliwością. Pomagają wybrać, doradzają, mają znaczną wiedzę techniczną, a to cenne. Zarówno nowe umowy telewizyjne, jak i te trwające obsługują zgodnie z procedurami, ale zarazem bardzo elastycznie. Dowiadujemy się, że można wybrać pakiet ciekawych kanałów operatora Canal+, przedłużyć umowę, zmienić ją wskutek zaistniałych nowych potrzeb danej rodziny, można zakupić internet mobilny w trzech wariantach oraz dodatkowo przenieść swój numer telefonu, by radykalnie obniżyć opłaty. Najniższy pakiet na tv można zakupić w cenie… do tego tel… i internet za…. Brzmi dobrze.

I teraz najważniejsza sprawa, bo przecież rozmawiamy o zmianach. Od marca tego roku każdy abonent, ten wieloletni, jak i nowy nie musi odwiedzać nas osobiście, wystarczy, że spotka się ze swoim doradcą telefonicznie. I to jest umiejętność dostosowania się do nowej rzeczywistości. Wystarczy zadzwonić do salonu Canal+ Auchan Mikołów, by usłyszeć Swojego doradcę, tego samego, którego można odwiedzić, kiedy sytuacja z Covid się zmieni. Każdy z nas jest odbiorcą usług. Każdy chciałby mieć możliwość obsługi w komfortowych warunkach.

Nie ma większego komfortu, ponad ten domowy. To największa korzyść, jaką przyniosła pandemia, zgodnie twierdzą konsultanci. I dodają, że codziennie dzwoniąc do klientów, wśród których są osoby starsze, zapracowane i wymagające, dowiadują się, że nareszcie wiadomo, z kim rozmawiamy, kto nas obsługuje. Poznają nas po głosie, żartują, życzą wszystkiego dobrego i zdrowia. I dziękują niejednokrotnie za fachową pomoc. Konkluzja nasuwa się sama, zarówno pracownicy tego salonu, jak i klienci, dostosowawszy się do nowych realiów osiągają zadowolenie. Taki rodzaj znajomości, zaufania. I to w obliczu niepewności dziejącej się, niestety, od kilku miesięcy.

Lockdown nauczył nas innego spojrzenia na klienta. – Są potrzeby, terminy, zdarzenia losowe – mówią pracownicy salonu. – Trzeba nam normalności, dlatego zawsze odbieramy telefony. Swoją życzliwością i
profesjonalizmem zdziałamy sporo – i dodają na koniec – nie podawajcie naszych imion, nasi klienci i tak je znają, po przeczytaniu telefony będą się urywać, to też wynik zmiany związanej z koroną…
Artykuł partnera

Platforma Canal+ nc+
C.H. Auchan
Mikołów ul. Gliwicka 3
Tel. 731 931 500
https://www.facebook.com/ncauchan

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *