Nieprzewidziane szkody podczas sprzedaży towarów handlowych i produktów mogą zdarzyć się zawsze i wszędzie, o czym boleśnie przekonali się właściciele aż 1348 lokali w centrum handlowym przy ulicy Marywilskiej 44. KOSZT UBEZPIECZENIA JEST NIEPORÓWNYWALNIE MNIEJSZY NIŻ WARTOŚĆ POWSTAŁEJ SZKODY.
Przykładowo, dla małej firmy handlowej sprzedającej produkty przemysłowe koszt polisy to 900,00 zł, gdzie wartość towarów, produktów, wyposażenia, mienia, sprzętu elektronicznego oraz pełna suma zabezpieczenia wynosi 200.000,00 zł.
ZAKRES OCHRONY obejmuje:
ogień i inne zdarzenia losowe (dym, powódź, zalanie, przepięcia)
kradzież z włamaniem i rabunkiem (towary, produkty, środki pieniężne)
dewastację, graffiti
stłuczenia szyb, luster i innych przedmiotów od stłuczenia
sprzęt elektroniczny stacjonarny i przenośny
awarię sprzętu elektronicznego, awarię mechaniczną (maszyn i urządzeń)
maszyny, urządzenia oraz wyposażenie (nie tylko meble, regały, ale manekiny)
wartości pieniężne (poza gotówką: złoto, srebro, perły, biżuteria)
koszty działalności (pokrycie kosztów stałych prowadzonej działalności gospodarczej)
utratę zysku, utratę czynszu
odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (szkody osobowe, szkody rzeczowe wyrządzone osobom trzecim)
W zamian za ubezpieczenie firma otrzymuje pakiet korzyści finansowych:
koszty akcji ratowniczej
koszty usunięcia pozostałości po szkodzie
koszty rzeczoznawców
koszty poszukiwania przyczyny szkody
koszty odtworzenia dokumentacji
POMOC TECHNICZNA obejmuje:
pomoc specjalisty (m.in. elektryka, dekarza, stolarza, szklarza, informatyka) w mieniu ubezpieczenia (koszty dojazdu, robocizny, materiałów)
transport ocalałego mienia, przechowywanie mienia, dozór mienia
sprzątanie po szkodzie
pomoc IT w zakresie oprogramowania
infolinię o usługodawcach
POMOC MEDYCZNA obejmuje:
wizytę lekarza lub pielęgniarki, transport chorego
organizację rehabilitacji
dostawę leków i sprzętu rehabilitacyjnego
infolinię medyczną
Czy Twoja firma jest przygotowana na podobne sytuacje?
Jakie straty poniosłaby Twoja firma, gdyby skradziono towary, produkty, wyposażenie lokalu, sprzęt elektroniczny, mienie?
Czy masz odpowiednie ubezpieczenie, aby chronić się przed takimi stratami?
Czy jesteś w stanie pokryć koszty zakupu towarów, produktów, naprawy sprzętu, wyposażenia po dewastacji, usunięcia skutków katastrofy i odszkodowania z własnych środków finansowych?
Pamiętaj, że wybór odpowiedniego zakresu ubezpieczenia zależy od specyfiki prowadzonej działalności.
artykuł promocyjny
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z Agnieszką Durczewską, która odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz przedstawi indywidualnie dopasowaną ofertę.
Tychy, al. Piłsudskiego 8
(Tyskie Hale Targowe, D-5)
504 151 624
agnieszka.durczewska@gmail.com